onsdag 28. august 2013

Fra Lofoten og til Bodø

En varmere og flottere sommerdag er det nesten ikke mulig å være da jeg dro fra Lofoten. Og like flott var det da jeg ankom Bodø. Jeg ankom Bodø på kveldstid og denne gangen hadde jeg bestilt boplass før jeg ankom stedet. Det ble ei natt på Thon hotell. Egentlig hadde jeg all verdens tid til å se meg litt rundt i Bodø denne kvelden - særlig siden det var så flott et vær. Men pga mine bosteder i Lofoten og siden Restaurant Egon var i tilknytning til hotellet, var fristelsen for stor til en bedre middag meg et stort, kaldt glass øl til.
Da jeg gikk ned og spiste, var det et nydelig fargespill på havnen i Bodø.
Og da jeg våknet neste morgen, høljet regnet ned. Og jeg som hadde tenkt meg ut til Kjerringøy etc. Jeg drøyde avgangen fra hotellet til langt ut på formiddagen og faktisk startet jeg å kjøre retningen mot Kjerringøy. Men det var ingen fristende tanke å være turist på en sånn dag. Det ble derfor til at jeg snudde og startet på hjemoverturen.

Farvel Nord-Norge for denne gang. Håper det ikke går alt for lang tid til jeg besøker landsdelen igjen







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar