lørdag 1. juni 2013

Bangkok - Phuket - Khao Lak

Så er ferien startet etter en veldig lang reise og to netter med minimal søvn. På flyreisen fra Bangkok til Phuket var jeg så heldig å få vindusplass med utsikt utover kystlinjen nedover mot Phuket. Og for en utsikt. Kameraet var dessverre ikke frem under hele turen, men noe ble det.

  








 



 


 





Her har jeg prøvd å tatt bilde av husbåter. Har tenkt meg på en utflukt der vi vil få se disse mye bedre

 







Jeg hadde bestilt transport fra flyplassen og frem til hotellet - og jeg var den eneste passasjeren i minibussen. Det er ikke akkurat folksomt her oppe. Her stoppet de litt slik at jeg fikk sett litt av Khao Laks strandlinje oppover. En annen ting var at da vi kjørte ut fra Phuket, måtte vi gjennom nesten som gjennom en gammel grenseovergang. Vi slapp fort igjennom da vi kjørte en turistbuss. For andre bilister stod nokså mange politi klar til å kontrollere kjøretøy og personer i kjøretøyet.



Her er også bilde fra Bangkok. Dette blir vel eneste bilde av den byen for når jeg drar hjem igjen så er jeg der på svarteste natta.
 



Og så må jeg bare ta med et bilde av strømledninger fra turen oppover. Godt gjort og ha oversikt over hvilke ledninger man skal bruke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar