søndag 9. juni 2013

Litt uheldig i dag

I dag har jeg vært uheldig og tråkket over på den venstre foten. Dette skjedde etter at jeg hadde bestilt meg nok en utflukt. Tror ikke jeg hadde bestilt turen hvis det hadde skjedd tidligere på dagen. Heldigvis er ikke utflukten før på tirsdag. Er foten for vond, lar jeg rett og slett være å dra på utflukten. Har tross alt en veldig lang hjemreise om noen dager som jeg må tenke på. På flyturene går det nok greit nok, men det er lange avstander å gå på flyplassene.
Jeg skjønte jo jeg ville få en veldig rolig dag i dag. Og for sikkerhets skyld ble det et voldsomt uvær ut på ettermiddagen. Det kunne ikke passet meg bedre, men synd for de andre her.
Og det er kommet to nye gjester på hotellet - et ungt norsk par som jeg traff ved bassenget. Så resten av tiden jeg har her, er jeg ikke lenger den eneste gjesten på hotellet.

   
Ellers blir jeg like fascinert hver dag over å se kraften i bølgene på høyvann. Dessverre klarer jeg ikke fange de største bølgene. Tror jeg er som en liten kattepus som løper etter en lysstråle. Slik er jeg også når jeg prøver å fange høyden og kraften i slagene av bølgene. Jeg flytter kameraet til der det nettopp har vært kraftfullt - som om jeg tror at det blir på samme stedet neste gang.

   




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar