mandag 3. juni 2013

Hotellet

Jeg tror at jeg har nevnte det tidligere også; Det er ikke direkte folksomt her. Da jeg kom til frokost i dag litt over kl 0830, trodde jeg at jeg var kommet for sent til servering da ingenting stod fremme. Servitrisen kunne da fortelle meg at jeg slett ikke var for sent og at det kun var 5 gjester på hotellet. Det var meg og 4 stk i en familie fra Finland. Ut på dagen snakket meg med faren i familien. Han kunne da fortelle meg at de reiser videre i morgen. Så fra i morgen av har jeg et helt hotell for meg selv. Det kan selvfølgelig være noen som "detter" innom, men ingen har vist bestilt iallefall.

Rommet jeg hadde bestilt og var på den første natta er helt borterst på plenen. På denne tiden av året er det monsun tid og bølgene slår mot land hele tiden. Til å begynne med da jeg kom her skjønte jeg ikke hvorfor de har lagt "dikesekker" på halve plenen. Men da jeg enkelte ganger så kraften av bølgene som stod langt opp på land, forstod jeg grunnen.

   


Nå har jeg som tidligere nevnt flyttet rom. Første bilde nedenfor er tatt fra den øvre uteplass, mens på det andre bildet ser vi der jeg nå bor. Jeg har den første delen bak bassenget, rett bak "klasen" av frukt dere ser på det ene treet.

   



Og denne skjønne blomsten er på et lite vann tilhørende "min" part.

   


I dag har det vært en fantastisk dag. Skal legge ut flere innlegg, men viser bare nedenfor et uvært som brygget seg opp utover dagen. Jeg kom meg akkurat inn under tak da de trakk ned plasten og beskyttelsen. Og da var det så langt ut på dag at egentlig var lunchtiden kommet for lenge siden.

   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar