søndag 2. juni 2013

Dag 2

I dag småregnet det tidvis. Ikke mye regn i gangen, men nok til at jeg la bort boka da jeg lå på solsenga. Dessuten har jeg bestilt meg tre utflukter denne uka. De gleder jeg meg til. Og ikke minst - jeg har flyttet rom. Ikke noe jeg ba om selv, men da jeg snakket med representanten fra Apollo, kom hun med en forespørsel om jeg kunne tenke meg et familierom trukket vekk fra sjøen. Hotellet mente at bråket fra sjøen var veldig forstyrrende. Og siden jeg ikke direkte følte meg så veldig trygg sist natt med det uværet som var, takket jeg ja til dette. Så her er jeg blitt oppgradert uten tillegg i prisen til et to-etasjers familierom. Oppholdsrom nede, soverom oppe, to toalett, to dusjer samt veranda både opp og ned. Jeg har ikke lenger sjøutsikten, men det er blitt behagelig stille. For havet virkelig frådet utenfor. Og vil jeg se havet, kan jeg gå til plasser i nærhet hvor jeg kan nyte å se på havet istedet for å frykte det når jeg hører at bølgene slår.

Middagen i kveld tok jeg på en restaurant lenger bort i gata. Nydelige smaker og en fantastisk solnedgang.





  


 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar