lørdag 22. juni 2013

Hjem

Ja, da er jeg kommet hjem til Norge igjen. Og hjemkomsten ble slett ikke hva jeg trodde den skulle bli. Jeg kom hjem på søndag og har vært syk til nå i dag som er lørdag med matforgiftning - jeg skylder slett ikke på noe av maten I Thailand. Mistenker heller frokosten jeg spiste på flyet. Heldigvis begynner det nå å lette. Og i dag har jeg fått i meg litt mat som har blitt i kroppen. Feriekiloene forsvant fort denne gangen må jeg si + litt til. Men tross alt er jeg heldig. Jeg hadde en flott ferie, og hele hjemreisen gikk også veldig bra. Jeg fikk t.o.m. sove endel på flyet - noe jeg aldri er i stand til.

Avslutter reisen i Thailand med denne frosken som var rett utenfor rommet mitt på hotellet. Det var så fine farger på den. Og så må jeg også ta med den vakre blomsten for siste gang





  


   




  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar