torsdag 6. juni 2013

En rolig dag


Dagen i dag startet med at jeg kjente kraften av bølgene allerede mensjeg lå i senga. Da var jeg veldig glad for at jeg fikk flytte til et rom i bakre del av hotellet. Hadde jeg hatt det opprinnelige rommet, tror jeg ikke jeg hadde sovet så godt i natt.
I tillegg var jeg fremdeles sliten etter gårsdagen. Så jeg planla en veldig rolig dag.

Et slikt fat står daglig ved siden av min frokost. Enkelte dager legger de på noen andre frukter i tillegg






Enkelte av bølgene jeg har sett har slått over de høyeste palmene. Så kraften av bølgene her er enorm. Og slik er de daglig ved flo sjø.







Ut på dagen ble det fjære og mulig å gå på strandet. Her er hotellet sett fra strandet. Gikk meg så en liten tur på stranden. Bildene nedenfor er kun et par minutter fra hotellet




   


   

  

  

   

  






  



Ser ut som det brygger til uvær, men det var lite som kom her


  




  











  



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar